Dat was het dan.. - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Lianne Leistra - WaarBenJij.nu Dat was het dan.. - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Lianne Leistra - WaarBenJij.nu

Dat was het dan..

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

23 Maart 2015 | Denemarken, Roskilde

Lieve allemaal,

Alweer zijn er twee weken voorbij, de belangrijkste twee weken van de module. We hebben onze module opdracht geschreven en deze opdracht gepresenteerd afgelopen vrijdag.
En WAUW. Wat een resultaat. Voor het eerst in mijn HBO carriere heb ik een 10 weten te halen! Zo trots!

Voor degene die het leuk vinden om te zien wat we onder andere hebben gedaan is hier de link naar onze commercial voor onze pedagogische activiteit.
https://www.youtube.com/watch?v=dS_U_r-1z44&feature=youtu.be
Dit was niet verplicht maar wij vonden het als groep erg leuk om een binnenkomer te maken, hij viel absoluut in de smaak!

Vrijdagavond zijn we met een groot deel van de groep wezen stappen in Roskilde, die tien moest namelijk echt wel gevierd worden!
Dat betekent dat we de rest van het weekend als een stel makke schapen hebben doorgebracht, want we waren allemaal ontzettend moe.. (zouden we dan toch al oud worden?)

Zondagochtend zat ik 's ochtends al weer fris en fruitig op skype te wachten tot ik met Frank contact zou krijgen.
Het was namelijk tijd voor de allereerste kindereiland vergadering, die tijdens trainingsweekend plaatsvond! Ik kon natuurlijk niet aanwezig zijn.. Dus dan toch via skype maar wat van me laten horen!
Ik moet zeggen, wel erg bijzonder hoor. Doorgegeven worden van schoot naar schoot (dankjewel Lianne, Frank en Maayke dat ik bij jullie op schoot mocht zitten) tot na de vergadering door gegeven worden om even hoi te zeggen tegen de rest van de leiding!

We hebben de afgelopen twee weken vrij weinig beleefd omdat we zo druk waren met de verslagen en het voorbereiden van de presentatie.
Vorige week hebben we nog even een break genomen van het studeren en hebben met z'n allen de middag doorgebracht in het park! Heerlijk genieten van de lentezon die tevoorschijn kwam!

Vandaag zijn we begonnen aan module 2 en dat was meteen genieten! We hebben onze muzieklerares ingeruild voor een nieuwe en ik vind haar top!
We hebben heerlijk gezongen rondom de piano en natuurlijk hier een opname van gemaakt.
Milou is zo lief geweest een filmpje te maken met foto's en hieronder hebben we de muziek gezet die we vanmiddag hebben opgenomen.
Ik ben zelf super trots op onze kwaliteiten!
https://www.youtube.com/watch?v=Ka7tAyq8SYQ&feature=youtu.be

Vanavond heb ik heerlijk kunnen lachen met Melissa en Inge, door op skype een vreemd atribuut te dragen op ons hoofd. Ik had m'n rupsenhoed nog van de presentaties dus die was natuurlijk van de partij!

Hierna heeft de geweldige Nele Wouters me uit de brand geholpen door even een voorschotje aan geld te betalen voor de Copenhagencard die ik nodig heb wanneer het bezoek hier is.
Thanks lieverd, je bent echt een held!

Wat betreft dat bezoek, alles is geregeld.. Mijn wensen qua spullen en benodigdheden zijn doorgegeven en dagen worden afgeteld!
Zondag is het eindelijk zo ver! Ik kan niet wachten!

Nu eerst deze week door, dat gaat absoluut lukken want we hebben een boel leuke muzieklessen voor de boeg! Zoals morgenmiddag een middag piano spelen.

Oh, en koorrepetitie! Want ik zit samen met Milou, Myrthe, Ankie en Nele V bij het koor sinds drie weken!
https://www.youtube.com/watch?v=bUp78x40QZA

Het blijft alleen maar genieten hier!

Lots of love!
--------------------------------------------------------------------------------------
Dear all,

Again there are two weeks past, the most important two weeks of the module. We wrote our module assignment and presented this last Friday.
And WOW. What a result. For the first time in my career in this study I have an A! So proud!

For those who like to see what we have done included is the link for our commercial for our pedagogical activity.
https://www.youtube.com/watch?v=dS_U_r-1z44&feature=youtu.be
This was not mandatory but we liked it very much as a team to create a teaser, Everybody liked it so much!

Friday night we went with a large part of the group to Roskilde, because we had to celebrate the A!
The result of this was a house of quit people because we were so tired .. (would we be old?)

Sunday morning I was all dressed up in the morning to wait until I get skype contact with Frank.
because, it was time for the first Kindereiland meeting, which took place during training camp! I obviously could not be there .. So anyway skype was used to get in touch.
I must say, quite interesting though. Passed be from lap to lap (thanks Lianne, Frank and Maayke I could sit in your lap) until after the meeting are given by to say hi to the rest of the line!

We have experienced over the past two weeks very little because we were so busy with the reports and preparing the presentation.
Last week we have just taken a break from studying and have all together spent the afternoon in the park! Enjoy the spring sunshine that came out!

Today we started to Module 2, and was immediately enjoy! We have our music teacher exchanged for a new one and I think its great!
We have lovely singing around the piano and of course made a recording of it.
Milou has been so kind to make a video with pictures and we have put the music we recorded this afternoon in there.
I am very proud of our abilities!
https://www.youtube.com/watch?v=Ka7tAyq8SYQ&feature=youtu.be

Tonight I had a laugh with Melissa and Inge by contributing on skype a strange attribute on our heads. I had my hat still of a caterpillar of the presentations so that was obviously there!

Following this, the great Nele Wouters helped me out of trouble by just paying a stiffener for money for the Copenhagen Card I need when visiting here.
Thanks honey, you're a hero!

Regarding that visit, everything is settled .. My wishes in terms of gear and supplies have been passed and days are counted!
Sunday it finally happened! I can not wait!

But first this week, which will absolutely succeed because we have a lot of great music lessons ahead! As tomorrow afternoon play an afternoon piano.

Oh, and choir rehearsal! Because I am with Milou, Myrthe, Ankie and Nele V to the choir for three weeks!
https://www.youtube.com/watch?v=bUp78x40QZA

It remains only to enjoy here!

Lots of love

  • 24 Maart 2015 - 08:55

    Aly:

    Lieve Lianne,
    Gefeliciteerd met je tien!
    Geweldig hoor.
    fijn dat je ouders en zus komen .
    Geniet van je goede tijd in Denemarken.
    Liefs Aly

  • 29 Maart 2015 - 19:52

    Renate:

    Heeej Lianne,

    wat fijn dat je de eerste module hebt kunnen afsluiten (en hoe... een dikke 10 !!) en nu weer een leuk begin van de tweede module hebt gehad.
    Wat heerlijk ook om vanaf vandaag even wat lieve mensen vanuit NL bij je op bezoek te hebben. Geniet er drie-dubbel-dik van! :) :)

    Groetjesss Renate

  • 04 April 2015 - 10:43

    Meike Moonen:

    Beste Lianne,

    je kent mij niet, maar ik ben Meike. Ik ben student aan de Radboud Universiteit in Nijmegen en ga volgend jaar waarschijnlijk een half jaar studeren in Roskilde. Ik ben nu flink opzoek naar een kamer en ze hebben me aangeraden om via andere Nederlanders die er studeren iets te regelen.

    Dus mijn vraag is: Heb jij misschien tips hoe ik een kamer kan vinden? Bijvoorbeeld een facebookgroep of organisatie? Zou je me hierover kunnen mailen?

    Alvast super bedankt!

    Groetjes,

    Meike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Roskilde

Lianne

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 6596

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Denemarken

Landen bezocht: